|
Post by naduah on Sept 25, 2013 21:15:13 GMT 1
Heey allemaal! ik dacht laat ik me dan maar ff voorstellen. Mijn naam is Naduah en ik ben 17 jaar. ik ben denk ik nu anderhalf jaar fan. Waarom? Gewoon omdat Olly Super sexy, grappig en lief is en omdat ie natuurlijk hele toffe nummers maakt en super kan zingen:) Ik wee niet of dit een druk forum gaat worden en of ik dus veel hier ga zijn. maar ben wel van plan om dit bij te houden
|
|
|
Post by naduah on Sept 25, 2013 21:16:27 GMT 1
okee ik moet nog even leren hoe ik met dit forum moe omgaan:P maargoed....
|
|
|
Post by IaM Olly on Sept 26, 2013 17:58:15 GMT 1
Welkom Naduah! Wij hopen dat het heel druk gaat worden op dit forum !
|
|
|
Post by kimberlyvdbrink on Sept 28, 2013 19:30:42 GMT 1
Hallo,
Mijn naam is Kimberly, ben 20 jaar en kom uit Hilversum En heb me net even aangemeld voor dit forum omdat ik Olly zijn muziek gewoon helemaal te gek vind en enorm zin heb in het concert woensdag !
|
|
|
Post by IaM Olly on Sept 29, 2013 8:46:31 GMT 1
Welkom Kimberly ! Leuk dat je er woensdag ook bij bent! Veel plezier op het forum!
|
|
|
Post by stargirl on Oct 3, 2013 14:03:27 GMT 1
Ik zal me hier ook even voorstellen . Ik ben Jora en heb olly murs ontdekt via Sha'bam ( klinkt misschien gek ) . Weet niet hoe lang ik al fan ben maar ben sinds het concert gisteren aan Olly verkocht!! En ik dacht ik meld me hier ook aan! Gezellig met andere fans kletsen enzo!
|
|
|
Post by IaM Olly on Oct 3, 2013 15:40:26 GMT 1
Welkom !
|
|
|
Post by rosaofficial on Oct 3, 2013 18:55:04 GMT 1
Nou ik ben Rosa. Ben al jaar of 3/4 fan van Olly. Precies weet ik nog niet. Maar heb hem 30 Maart voor het eerst gezien in de O2Arena en heb hem gister ook gezien. Stond eerste rij en ik heb hem gezegd dat i love you > ik hou van je is. en hij zag mn sign en ja. dat was heaven. Dus nu ja ben ik 18 jaar trouwens.
|
|
|
Post by IaM Olly on Oct 3, 2013 19:40:25 GMT 1
Hoi Rosa! Leuk dat je je hebt aangemeld! Veel plezier op het forum!
|
|
beevs
New Member
|
Post by beevs on Oct 4, 2013 11:39:33 GMT 1
Hoi ik ben Bianca maar iedereen noemt me Bee Ik ben wel ouder als de gemiddelde fan haha... ssstttt dont tell Ben fan van Olly sinds zijn auditie bij xfactor 2009 Daarom extra blij dat ie t voorprogramma van Robbie deed want ben ook die hard robbie fan sinds take that... dus ja ja zo oud ben ik al haha Maar dat was vd zomer dus 2 vliegen in 1 klap!!! Robbie en Olly!!! Ben geweest in Gelsenkirchen, Amsterdam, Kopenhagen (2x) en Brussel. En natuurlijk van de week in de melkweg!!!
|
|
|
Post by IaM Olly on Oct 4, 2013 15:04:42 GMT 1
Welkom Bianca ! Heel veel plezier op het forum!
|
|
|
Post by xxchantalxx on Oct 4, 2013 18:37:59 GMT 1
Hallo allemaal,
Na eergisteren kan ik niet achterblijven dus heb me ook aangemeld voor dit forum! Super dat dit er is. Het lijkt me namelijk echt superleuk om meer Olly fans te ontmoeten want ik ben zo'n beetje een van de weinigen in mijn mensenkring die hem kent, ongelovelijk maar waar! Ik ben Chantal, 26 (bijna 27) jaar oud en woon in Den Haag. Zo'n 3 jaar geleden ben ik naar Londen geweest en toen was toevallig de X-Factor en daarna de Xtra Factor op tv. Ben dit blijven kijken en zag meteen die leuke grappige Britse presentator Olly. Ik dacht heeeey wie is dat? En zo begon het allemaal. Ik vind hem als persoon echt zo leuk en daarnaast is hij een geweldige artiest en zanger. Ik heb hem eergisteren voor het eerst gezien en ben zo blij dat dit eindelijk is gebeurd na al die tijd geduldig wachten!!!!
|
|
beevs
New Member
|
Post by beevs on Oct 4, 2013 23:49:48 GMT 1
Hey ik kom ook uit den haag
|
|
|
Post by IaM Olly on Oct 5, 2013 9:17:57 GMT 1
Welkom Chantal !
|
|
|
Post by hilliederoos on Oct 5, 2013 12:22:42 GMT 1
Hallo allemaal, Ik ben Hillie de Roos 22 jaar en woon in Zwaagwesteinde (Friesland). Ook ik heb me aangemeld op dit forum, in de hoop leuke verhalen/ foto's te kunnen delen met andere fans. Na woensdag kan je natuurlijk niet achter blijven. Wauw wat was het te gek!!! Volgens mij is het nu ongeveer 2 jaar geleden dat ik deze beauty heb ontdekt en gelijk was ik verkocht! Deze man heeft alles! Een mooie stem, een geweldig karakter en beeldschoon Dit jaar zag ik hem voor het eerst in Amsterdam tijdens het Robbie Williams concert. Ik kreeg alleen maar meer zin in Oktober!
|
|